lördag 12 januari 2008

Veckan i stort

Den här veckan har varit minst sagt skum (och den är inte slut än!). Har vaknat upp med klara personlighetsförändringar som präglat min dag:

Måndag: Hurtig Friskis & Svettis -gympare.
Tisdag: Överintresserad konststudent som gick i barndom en stund på morgonen förtjust tittandes på Nickelodeon.
Onsdag: Tant fikandes på Husaren med Nina.
Torsdag: Lätt emo.
Fredag: Nörd. Vrålar fortfarande citat från Spiderman III när jag går förbi Caros rum.

Ska bli intressant att se var den här dagen slutar...

I tisdags (barn-perioden på morgonen) utsåg jag även inte mindre än två nya, fabulösa favoritprogram:


Min pappa rockstjärnan



Katter med klös

2 kommentarer:

Nina sa...

omg! ROCKPAPPAN!!! :D

Helena sa...

My Dad the Rockstar verkar ju vara högkvalitativt som få saker!

(Hej Gabriella. Hittar du mig på Facebook så hittar jag dig på Blogger!)