fredag 27 april 2007

Fredag förmiddag.

Satt nyss och läste en blogg jag följer och insåg att jag ju faktiskt har en egen också...O.o

Har inte blivit så mycket skrivande på sista tiden. Inte för att det inte händer något eller för att jag skulle ha slutat tänka. Kommer bara in i perioder då tanken på att dela med mig av mina tankar aldrig slår mig.

*paus*

Om sanningen ska fram finns det bara två anledningar att jag skriver idag (och ingen av dem är speciellt bra):

1. Har inte släpat mig iväg och köpt Word till den här datorn och prövotiden är slut, så jag har ingen annan stans att skriva av mig.

2. Jag måste snart börja plugga på nästa tenta, men det är inte akut förrän om någon dag, så jag hittar på alla möjliga ursäkter att inte börja riktigt än.

*paus*

Katten gick just förbi utanför fönstret. Han fick syn på en fågel och jamade åt den precis som om den skulle ångra sig och komma inom räckhåll då. Verkar som en lovande taktik.

Inga kommentarer: