måndag 18 augusti 2008

Back to black

Mitt hår är rufsigt, mitt knä gör ont, fötterna ömmar och jag snöt mig just grått. Jag har tillbringat fyra dagar i London - meravigliosa!

Resan blev precis så bra som jag hade hoppats på. Några hinder stötte vi på, men inget som stör helhetsbilden; att London är och förblir perfekt!

Vi har varit turister mest hela tiden, utom när försökte inta en världsvan pose drickandes dagens kaffe på Starbucks (inte så brittiskt kanske...). Vi har fått intryck så det räcker för flera veckor framöver och ändå känns det som om det finns miljoner saker kvar att se. Någonstans mellan alla museer, dubbeldäckare & marknader lyckades vi klämma in Josefin, tack och lov! Det var jäkligt kul att ses samt underbart skönt att ha någon att guida en till afternoon tea efter busskrångel och andra strapatser! Även Tom hanns med och tack vare honom fick vi se pubbar och stadsdelar vi inte hade kommit till annars. Allihop värda var sitt inlägg, likaså Camden Markets och vår hotelltelefon.

Inser att jag skulle kunna fortsätta skriva resten av dagen, så jag sätter punkt här.

Inga kommentarer: