onsdag 25 november 2009

Ibland är juristprogrammet helt okej!

Igår kväll var jag på Kronans första årliga julfest, trots att jag går i en annan fraktion. Hängde på Linnéa och fick med mig bra folk från min egen fraktion, annars hade jag aldrig vågat...

Det resulterade hur som helst i en fruktansvärt lyckad kväll inuti Skansen kronan; ribban sattes enlig mig så fort man klev in och fick en väldkomstdrink till tonerna av Love theme from the Godfather! Nollningen kan slänga sig i väggen!

Kvällen fortsatte med trerätters, kaotisk roterande bordsplacering, tal, en lätt berusad, sjungande och senare dansande klassföreståndare, dans och framför allt en massa sköna människor!

Enda missräkningen var väll att bli utelåst på brandtrappan med ett gäng röksugna individer många meter ovanför havet...haha! Nog för att jag ville svalka mig men inte ens utsikten över Göteborg om natten hjälpte mot den kylan! Räddningen kom dock fort och Bellman slapp klättra ner och släppa in oss.

När Skansen kronan stängde hade jag god lust att hänga med ner på stan och fortsätta, men lokaltrafiken hem är något bristfällig efter 1 i veckan, så jag fick vackert bege mig hem. Nåja, en annan gång.

Inga kommentarer: